Det blåser!

Hallå... det blåser enormt mycket idag.. både jag å Jason höll på att flyga iväg.

Igår var det vinmiddag med jobbet, mycket trevligt! Roligt att prata med föräldrar med.

Idag var jag å Jason på Huveröds, men de hade inte fått in det vi skulle ha... så då gick vi till en lagershop där brevid.. säljer massa roliga grejer.. som en loppis.. men med nya grejer. Köpte plasthandskar, ingen reklam tack skylt, strumpor å en peruk.. hehe. Fanns mycket mer.. men fick räcka för denna gång.

Sen har jag bakat mer muffins idag å letat efter min hundbok... vad kan den vara. Hittar den ej.
Ikväll blir det film å sova.. är trött.

Ska äntligen gå å klippa mig med.. på torsdag.

Men hare gött!



/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0