Förseningar...

Blir lite less...
Bygget är inte klart... skulle börja arbeta imorgon. Men efterson lokalen inte är färdig, går det inte.
Så fler dagar utan pengar.. nu börjar jag den 13 sep istället- Och får en vecka mindre att fixa allt innan inskolningen börjar. Men det ska vi väl klara!

Har fixat hundvakt extra med.

Annars tränar jag för fullt.. vad ska man annars göra när man har en massa tid över? Ja shoppa... men svårt utan pengar.

Imorgon blir det äventyr till varberg.

Ja var hos min sjukgymnast igår... med min stela nacke. Hon berätta att jag har lite överrörliga leder, speciellt min högra axel. Men ingen massage... utan fick ett gummiband som jag ska träna med. För att få igång blodcirkulationen.. som ska lösa upp knutarna.. Hmm.. tror mer på massage men.

Träna ska jag göra med.... så nu tränar jag 3-4ggr i veckan. Är ganska skoj. Har fått en liten personlig tränare.
Skitskoj! Jag älskar ju tävlingar... har slått mitt rekord varje dag.. än så länge.. hehe
Man ska gå gör grönt.. man har en grej.. som man sätter i maskinerna.. när det blinkar orange tar man i för lite. Grönt ok. Så ja, skoj e det... men väldigt jobbigt.. aldrig vart så svettig förr.
Men har minskat 1% av kroppsfettet, 1cm i midjan och 1cm runt armarna.. på bara 1 vecka. Men ökat 1cm i höfterna, mer muskler mindre fett.. yeah!

Snart sätter agillityn igång igen. Ska börja träna på lördagar.  Ser jag fram emot :)


Mat med.. äter nyttigare än innan.. har ju Linas matkasse nu, som jag älskar. Bara nyttig å god mat :) Äter inget godis på vardagar.. bara helger. Så stolt över mig själv!
Sallad varje dag... gott gott!

Men nu ska jag se på en film. BYE!


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0