Fyndat igen :)

Hej hej.. var ett tag sen jag skrev nu igen. Glömmer ju bort detta. Men nu så!

Igår var jag på Hemtex å fynda. Snygga blå-vita mattor 70x120 för endast 20kr.  Köpte 4st. Så har två till balkongen å 2 inne. Köpte även ett par gråa gardiner å 2 par svarta dukar. Allt för 150kr. Mycket nöjd med dessa inköp.

Imorgon får vi besök av chris småsykon.. då bär det av till åbybadet å äventysbadet. Ser jag fram  emot. Läste att de har fått en ny bana.. en grön. Visserligen för mindre barn. Men ska bli skoj.

Annars har jag semester än... börjar närma sig dax nu. Börjar ju den 1sep :) Längtar massor.
Har vart å hälsat på gamla jobbet med. de nya tjejerna verkar trivas. Gott detta.

Till helgen blir det hunddejt, min kära vän har skaffat en liten labbehona. En söt liten valp. Ska bli såå trevligt att träffa dem.


Om inte regnet öste ner skulle jag gett mig av på en långpromenad med lilleman. Men får väl bli en kort, på 30min.

Jao.. tog min andra dos TBE vacin igår. Armen gör väldigt ont. Kan knappt röra den. Å jag tvättar nu... måste hänga upp tvätten... SMÄRTA!

Så får nog skita i gymmet idag. Hoppas armen är bättre imorgon.


Men men, mycket att fixa inför besöket imorgon.... så bye bye!


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0