Pupstore in my heart

Nu är snart en underbar dag slut.

Jag åkte in till stan å träffa 2 underbara tjejer, 2 lärare ;) Vi fika, sen shoppa vi.. jag köpte en liten kylplatta till mn laptop.. får se om man kan ha den i knät nu, utan att den dör. Efter shoppingen käka vi kinamat.. sen shoppa vi lite till.
Men kl 16.. var jag tvungen att kila.. för...

Jag skulle på pupstore.se outlet. Vilka priser säger jag bara. Köpte massa fina prylar.. fanns så mycket jag ville ha.. men köpte bara lite.
Blev en ljusblå sele med blommor på, en svart sele med guldtryck, en marinblå randig sele med matchande koppel. Ett silvrigt koppel. En brun jacka med reflexer på ryggen, ett flätat svart läderkoppel + halsband. Ett camo tält å lite pork rullar. Fick med en påse kex till Jason med.  Det hela gick på under 900kr. Mycket nöjd!

Imorgon ska jag till gymmet å sen städa... börjar bli lite dammigt här.
Stakars Jason som har allergi å allt.

Men han tyckte nog det var skoj att träffa alla hundarna.. när vi kom till outleten blev vi utskällda av 5st chiahua. Jason bara stog där som förstelnad. varken skällde lr morra. Så duktig så. men sen blev de jobbiga.. så jag schasade bort den.. hehe.

Men om man skulle diska nu kanske.


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0