Söderköping

Ja, vilken liten idyll. En mysig stad med många egentillverkade glasscaféer. Glass i stora lass :)

Hitta en underbar Jordgubb&rabarber Sorbé.


Igår var vi på Kålmorden. Väldigt trevligt. Har fotat en del djur med mobilen.. glömde ju min kamera hemma.

Såg både delfin å rovdjursuppvisning. Båda lika underbara. Fina djur! Köpte en grej till mobilen där.. en sån grej så att man kan hänga mobilen på handleden. Fin å användbar.

Har ju vart å kikat i st: Annas skärgård med. Vackert!

Har badat, både jag å Jason. Men imorgon ska ovädret komma, då åker vi hem. Vi har ju haft ca 30grader i en  vecka nu. HELT UNDERBART! Dock lyckas jag inte få någon färg...

Får se vad jag hittar på i nästa vecka.

Jao.. glömde säga att ja plockat en massa blåbär. Så nu har jag gjort blåbärsmulpaj! Hoppas den är varm... håller på att svalna nu ;) Jag älskar ju smulpajer. Enkla å goda!


Ha en forsatt skön sommar nu!


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0