No more Pizza.

Har haft en bra vecka med 4st inskolningar. Ungarna är underbara å jag trivs på mitt jobb. Mina nya kollegor är toppen :)
På måndag har jag den sista inskolningen.  En liten pojk. Mycket pojkar i vår grupp. Vi har 3st tjejer å 7st pojkar.  Men de är ett härligt gäng som älskar dans å musik.

Men nu till det mindre roliga.. när jag kom hem igår märkte jag att vattnet var avstängt, shit, nu kunde jag inte laga mat. Men ja.. vi köper pizza... skulle jag aldrig gjort. Direkt efter att jag avslutat min pizza med banan, skinka och curry (älskar banan på pizza) kände jag mig konstig i magen. 5min senare kom smärtan å magen blev stenhård. Panik! La mig på soffan...  klockan ticka å Talang som jag anars gillar, gav mig ingen tröst. Jag gick kvällspromenaden med Jason å sen gick jag å la mig.

Men jag kunde inte somna... smärtan i magen var total.. låg i 30min.. sen gick jag upp... så fort jag reste mig kännde jag att något var påväg... sprang till toan... och spydde! Drack lite vatten å gick å la mig igen.. kunde inte somna.. en timme senare var det dags att spy igen å sen 1 timme senare igen.
Magen värkte fortfarande... å huvudvärken var ett tecken lixom att jag frös å hade huvudvärk.. yeah!
Det var då jag bestämmde mig! Ingen mer pizza! I alla fall inte från det stället

Så idag  blir det en lugn dag... med film, ska handla mat med å rasta Jason. Inget mer!


Imorgon ska Jason få träffa några hundkompisar, sen får vi se vad som händer. Ska nog städa!

Men hoppas er vecka har vart toppen! Å att helgen blir lika fin :)

Ciao!


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0