Sjuk å Hello Kitty.

Ja... har vart sjuk denna veckan.. är inte helt frisk än. Fick en virusinfektion i halsen.. har hostat å kännt mig allmänt trött. Huvudvärken har vart smärtsam med.

Men bakade en ny sort muffins.. otroligt god.. havre å choklad muffins.. innhåller inget mjöl el. mjölk... dock ett ägg. Som en blandning av chokladboll, kladdkaka å muffins.

Sen när jag var å shoppa mat hitta jag något skoj, Hello Kitty bindor.. ja de måste jag prova tänkte jag.. väldigt söt förpackning ju. Inte sett i min butik förut.  Men dock blev besvikelsen stor... som jag egentligen visste. Bindans kvalite var inte stor. Som den billigaste coop bindan.....obekväm är ett ledord. Men nog om det.

Idag ska jag till Hammarkullen på karneval å marknad.. ska bli skoj. Har tänkt att åka dit i flera år.. men idag ska jag dit.. å Jason med.. hoppas inte ljudet blir för mycket för honom.

Ikväll ska vi se Avtar... igår jag såg Jag New Moon... underbar film.. mycket lipa blev det hehe. Väntar redan på nästa.. som kommer 2012... lång väntan dit.

Ska komma igång med gymmet också.. har ju vart sjuk denna veckan.. men hoppasd jag blir frisk i helgen. Skönt att komma igång igen.. men några års uppehåll.. inte gymmat sen mitt årskort gick ut. För sisådär 3årsen. men jobbar ju å sliter ändå.. så kalorier ryker nog ändå.

Men ja.. nu måste jag göra mig iordning för avgång.

Ja.. grattis på mors dag... en dag innan ;)


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0