Jobbkaos

Hello!

Tycker så synd om mina stakars kollegor. Det är kaos på jobbet. 2 som sagt upp sig, flera sjuka och ingen personal att få.
Jag kommer tillbaka så fort det går. Men kan inte än.

Jag mår bra.. är pigg å så. Men tar jag inte mina värktabletter, mår jag skit. Jag kan endast äta mjuk mat i små bitar (Men slipper sprutorna å allt dregel nu) och är fortfarande svullen.

Träffa min dietist igår... fick mer näringsdrycker.. eller ja.. fick köpa dem. Hon sa att jag måste gå upp 1 kilo i veckan nu. Hur ska jag lyckas med detta? Ja.. måste dricka 2 näringsdrycker/dag + de 3 vanliga målen. Annars hinner jag inte läka ordentligt tills min sjukskrivning är slut.
Vi får se.... känseln i ansiktet är fortfarabde ur funktion.. lite jobbigt! Prata med min gamla frisör... hon gjorde ett mindre ingrepp i munnen å det tog 1år innan känseln kom tillbaka för henne. Så jag är inte hoppfull.. tar väl 2år för mig  då. Suck!

Annars kom jag hem igår.. har vart en vecka hos mor min. Hämta tillbaka min hund som har bott hos mamma i 3 veckor. Han var lite depp när han kom hem. Lite mindre här och ingen hundkompis å lyxmat. Mamma skämmde allt bort han :)

Vill börja träna.... men det får jag ej....gör av med för många kalorier då.. suck... men har bakat idag. Kladdkakemuffins, kryddmuffins (supergoda), kanelkaka och syltkaka. Allt var gott.. men la lite mycket smör i syltkakan.. skulle bli fast.. men blev väldigt mjuk å föll i sönder.. men var god...me lingon å havre i å nyttig ;)

Imorgon ska jag ev. köpa nytt kökbord och en väninna kommer på besök. skoj skoj!

Nu gnäller min pojk...han vill nog gå ut. så lovar att försöka skriva lite oftare ;)

BYE!

/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0