Nu har jag gjort det!

Jag har, jag har... köpt nya glasögon! Gissa färgen.. hehe.. vilken är min favoritfärg? Vet du det?... så vet du vilken färg det är på glasögonen.
De är gjorda i metall och en aning större än mina gamla. I en mörk å blank nyans. Skitsnygg färg, helt i min smak. Dock är väl modellen inte riktigt perfekt. Men med mitt problem.. ja jag har ett mini ansikte. har storlek 44 i glasögon.. fick köpa 47 nu. normal storlek för kvinnor är ca 49-50. Så jag köper egentligen barnglasögon. Men utbudet på dessa är ju hemskt. Så hitta ett par ok efter 5 butiker.. så fick ta de. Färgen fick välja :)
Annars har mina kollegor vart här å lämnat blommor, orangea å fina... precis som vår avdelning är :)
Börjar snart jobba.. snart är 1 dec här. Jag både längtar å fasar.
Annars mår jag bättre. Men har fått en ny infektion... så nu går jag på antibiotika igen... det är ju ok.. men om jag säger att det inte finns någon antibiotika utan lactos (enligt min läkare) så förstår ni hur jag mår.. eller hur min mage mår. INTE BRA! Men bara 7 dagar kvar med smärta i mage nu.. jippi! Det positiva är att smärtan i munnen har dämpats.
Men nu ska jag gå å handla!
Puss å bye!
/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0