Nu har det börjat!

Nu har första riktiga veckan på jobbet börjat. Har träffat de små busfröna.
Men allt är inte i ordning. Möbler å gardiner saknas. Var å köpte micro, vattenkokare, kaffekokare å brödrost idag.. så nu känns det lite mer klart :) Hoppas verkligen möblerna kommer imon.

Har även startat igång operation flytta käken. Var å tog de första röntgen bilderna å tog blodprov (mycket smärtsamt). På torsdag ska fler prover tas, en genomgång av käkaran ska göras å jag ska få se avdelningen jag ska vara på, efter operationen. Ska bli spännande!

Sen är det sista genomgång göras den 13 okt.. sen den 14okt gäller det. Sen sjukskriven ca en månad.
Både ser fram emot detta å inte gör det. Som ni kanske vet.. hanterar jag smärta mycket dåligt. Min smärtgräns är mycket låg.
2 veckor efter operation ska jag till ullared.. hmm.. hoppas jag mår någorlunda bra då.

Annars har jag háft en underbar helg. Träffat M-L å spelat Wii... sen filmkväll med Dessan. Blev mycket valsnack med.

Måste säga att jag blev lite besviken på valresultatet. S hade fler röster i procent... men eftersom M å alliansen är 4 partier å de rödgröna bara 3... vann Alliansen. Dåligt tycker jag!
Ska bli spännande å se hur de behandlar å löser SD. Som nu är i riksdagen. Bara det säger ju att något är snett i politiken...

Men men...nu ska jag ta å röja upp här å byta om efter gymmet.
see ya!


/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0