Livet leker...

Hej hopp!
Har så sjukt mycket att göra att jag glömmer bort att skriva här.
Men jobbet går bra, älskar mitt jobb! Å mina sköna kollegor :)
Efter operationen är alt bra. ska äntligen få ta bort min tandställning i slutet på feb.. sen ska de bli en tandblekning. Sen är jag som en ny människa.. kanske :)
Måste gå å klippa mig med.. mitt hår ser lite platt å tråkigt ut.. ska även blondera det igen. Ja.. har ju bara en intensiv toning... gillar ej att färga det permanent.
Sen har ju My dog vart... var ett tag sen nu.. men ändå. Var ju där å jobba lite. träffa massa sköna människor. Ja, Jason var ju med.. så passa på att träffa en veterinär där.. var bra. Fick reda på det jag redan visste. Min älskling har en inflammation i tandköttet.. måste fixa detta snarast.... sagt det i ett par veckor men i nästa vecka ska jag ringa. Måste göra en ögonlysning på han med. Samt en hudgenomgång. Hmm låter dyrt detta. Men nödvändigt.
Jag skulle göra i stort sett allt för min hund. Utan han vore jag inte samma människa. Han gör mitt liv lyckligare å rörligare.. ja mer underbart :)
Grattis till Mia i förskott.. kanske glömmer bort...
Men nu ska jag nog titta på en film :)
bye
/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0