Mors dag!

Hej!
Var en evighet sen jag skrev här. Men nu tänkte jag skriva några rader.
Idag är det mors dag! Grattis till mammor där ute!
Igår var det konfirmation, min lillebrors. Blev en trevlig dag med släkten.
Idag händer inte mycket. Ska handla å nu strax ta en sväng runt sisjön med en väninna.
På jobbet rullar det på, ska få en ny kollega den 1juni. Detta ser jag fram emot. En 23årig rockabillytjej som precis tagit examen. Vi ska nog få skoj ihop :)
Det är ju snart semester med.. så skönt... inte riktigt hunnit planera klart vad vi ska göra, bestämt är att jag vecka 28-29 kommer befinna mig i Hjo.. sen kanske en liten semester till Sicillien eller Polen :) Å såklart till vårt landställe.. där huset ska målas om. Blir nog i en grå nyans denna gång, med vita knutar. Är för tilllfälligt gult.
Men ska gå och koka lite te nu å fixa fika till promenaden.
Ska försöka uppdatera snart igen :)
hörs!
/ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0